braxy سرمربی فوتبال عربستان آرژانتین

braxy: سرمربی فوتبال عربستان آرژانتین آرژانتین سرمربی تیم اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری سالار عقیلی از همکاری‌اش با ارکستر ملی گفت

این خواننده موسیقی ایرانی که قصد دارد ۱۴ شهریورماه با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران روی صحنه برود، به ایسنا گفت: من از سال ۱۳۸۴ خواننده ثابت «ارکستر موسیقی ملی

سالار عقیلی از همکاری‌اش با ارکستر ملی گفت

سالار عقیلی از همکاری اش با ارکستر ملی گفت

عبارات مهم : ایران

سالار عقیلی راجع به اجرایش با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران و پروژه جدیدش توضیح داد.

این خواننده موسیقی ایرانی که قصد دارد ۱۴ شهریورماه با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران روی صحنه برود، به ایسنا گفت: من از سال ۱۳۸۴ خواننده ثابت «ارکستر موسیقی ملی ایران» به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی بودم. با گذشت زمان، اتفاقات زیادی جهت این ارکستر رخ داد؛ ارکستر تعطیل و بعد از مدتی دوباره راه اندازی شد. من برنامه های زیادی با آن ارکستر اجرا کردم. زمانی که «ارکستر ملی ایران» به رهبری فریدون شهبازیان تشکیل شد، صحبت هایی با من انجام شد تا کنسرت هایی را در خارج از کشور روی صحنه ببریم.

سالار عقیلی از همکاری‌اش با ارکستر ملی گفت

او ادامه داد: به دنبال این بودیم که پیشنهاد برگزاری این اجرا از طرف یک برگزارکننده کنسرت به ما داده شد. من احساس کردم شروع کار با ارکستر ملی باید از جایی زده شود، بنابراین از این پیشنهاد استقبال کردم.

عقیلی اظهار کرد: سال های سال بود که دوست داشتم با فریدون شهبازیان کار کنم. حدود ۱۵ سال پیش قرار بود با او آلبومی را به یاد زنده یاد بنان کار کنیم، ولی متأسفانه به علت مشکلاتی که وجود داشت، این امکان فراهم نشد. هنگامی که دیدیم نمی توانیم این کار را انجام دهیم، با نوازندگی پیانوی همسرم و بدون حضور ارکستر، اثری را ضبط کردیم و این گونه آلبوم «مایه ناز» منتشر شد. من هنوز در فکر این هستم که این اتفاق بزرگ را با فریدون شهبازیان رقم بزنم.

این خواننده موسیقی ایرانی که قصد دارد ۱۴ شهریورماه با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران روی صحنه برود، به ایسنا گفت: من از سال ۱۳۸۴ خواننده ثابت «ارکستر موسیقی ملی

این خواننده بیان کرد: حالا این افتخار را دارم که بعد از ۱۷ سال، این طلسم می شکند و من با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران به رهبری شهبازیان روی صحنه می روم. جوان های این ارکستر بسیار مستعد هستند و فریدون شهبازیان نیز جهت من همواره اسطوره موسیقی بوده هست. من از کودکی با آثار او آشنا بودم، از زمانی که خودم را شناختم و پیدا کردم، نخستین اثری که از استاد شهبازیان شنیدم، رباعیات خیام با صدای استاد شجریان بود و همان جا خیلی به کارهای او علاقه مند شدم.

عقیلی راجع به ادامه همکاری با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران نیز گفت: ما دوست داریم این همکاری ادامه داشته باشد و احتمال این وجود دارد که بعد از محرم و صفر، این کنسرت را تمدید کنیم. همچنین آثار جدیدتری در حال تنظیم است که در نظر داریم در کنسرت تازه آن ها را اجرا کنیم.

او راجع به رپرتوار کنسرت پیش رو نیز اظهار کرد: این کنسرت مشمول بر اجرای قطعات ملی – میهنی من و بخش هایی از آثارم است که مردم با آن خاطره دارند. چند اثر تازه نیز اجرا خواهیم کرد. در بخشی از این کنسرت، همسرم حریر شریعت زاده، با پیانو من را همراهی خواهد کرد.

سالار عقیلی از همکاری‌اش با ارکستر ملی گفت

عقیلی راجع به پروژه های موسیقایی دیگری که در دست انجام دارد، توضیح داد: من در حال کار روی پروژه بزرگ دیگری مبتنی بر شعرهای مولانا به آهنگسازی علی پژوهشگر هستم. این اثر مشمول بر آثار موسیقایی و نمایشی هست، ولی کنسرت – نمایش نیست و فضای خاص خود را دارد. قرار است در این پروژه از نوازنده های خارجی نیز جهت همکاری دعوت کنیم.

این خواننده در پاسخ به این پرسش که خواسته اش از وزیر تازه فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟ گفت: من هیچ درخواست شخصی ای از وزیر ندارم؛ درخواست و دغدغه من، دغدغه تمام بازیگران و صورت های معروف کشور عزیزمان ایران است و از مسئولان می خواهم به هنر جدی و فاخر زیاد توجه نشان دهند.

این خواننده موسیقی ایرانی که قصد دارد ۱۴ شهریورماه با ارکستر ملی کشور عزیزمان ایران روی صحنه برود، به ایسنا گفت: من از سال ۱۳۸۴ خواننده ثابت «ارکستر موسیقی ملی

به گزارش ایسنا، ارکستر ملی ۱۴ شهریورماه در دو سانس، در مرکز همایش های برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران اجرا خواهد داشت. در این کنسرت که در ساعت های ۱۹ و ۲۲ اجرا خواهد شد، قطعات تبریز در مه، حانیه، شکوه گل، نگارا، افسون سخن، خوشه چین، از تنهایی گریه مکن، گلرخ، چرخ فلک، نغمه نوروزی، کشور عزیزمان ایران و خاک مهرآئین به وسیله نوازندگان ارکستر به اجرا درخواهد آمد.

واژه های کلیدی: ایران | پروژه | کنسرت | فریدون | همکاری | ارکستر | ایرانی | خواننده | سالار عقیلی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار