braxy سرمربی فوتبال عربستان آرژانتین

braxy: سرمربی فوتبال عربستان آرژانتین آرژانتین سرمربی تیم اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی گام‌های اشتباه عربستان به نفع کشور عزیزمان ایران در سال 2017 تمام شد

یک اندیشکده آمریکایی با بررسی چند مناسبت مهم سیاست خارجی در سال 2017 گزارش داد: وقایع منطقه در امسال به گونه‌ای بود که به زیاد کردن نفوذ کشور عزیزمان ایران در خ

گام‌های اشتباه عربستان به نفع کشور عزیزمان ایران در سال 2017 تمام شد

گام های اشتباه عربستان به نفع کشور عزیزمان ایران در سال 2017 تمام شد

عبارات مهم : ایران

یک اندیشکده آمریکایی با بررسی چند مناسبت مهم سیاست خارجی در سال 2017 گزارش داد: وقایع منطقه در امسال به گونه ای بود که به زیاد کردن نفوذ کشور عزیزمان ایران در خاورمیانه منجر شده است است و این نه تنها علت کارها خود کشور عزیزمان ایران بلکه ناشی از گام های غلط عربستان بوده هست.

به گزارش ایسنا، اندیشکده شورای روابط خارجی در واپسین روزهای سال 2017 به ارائه گزارشی راجع به هفت مناسبت سیاست خارجی در امسال میلادی که پیگیری آنها حائز اهمیت هست، پرداخت و زیاد کردن نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه را یکی از این هفت مناسبت برشمرد.

گام‌های اشتباه عربستان به نفع کشور عزیزمان ایران در سال 2017 تمام شد

شورای روابط خارجی در گزارش خود نوشت: رهبران کشور عزیزمان ایران باید از بازی های سال 2017 خرسند باشند. بشار اسد مدیر جمهور سوریه ظاهرا در امنیت در قدرت باقی مانده هست. حزب الله لبنان نیز همین طور. داعش اغلب سرزمین های تحت کنترلش را از دست داد. دولت عراق شهر نفت خیز کرکوک را باز بعد گرفت. حوثی ها، عربستان سعودی را در باتلاق یمن زمین گیر کردند. تمامی این ها موجب زیاد کردن نفوذ کشور عزیزمان ایران در سراسر منطقه شده است هست، ولی این موفقیت تنها به علت کارها پایتخت کشور عزیزمان ایران نبوده هست. گام های اشتباه عربستان سعودی در عرصه سیاست خارجی نیز به خوبی موثر بوده است.

ریاض علاوه بر ماجراجویی غلطش در یمن، تلاش ها جهت محاصره قطر را به اتهام همکاری با کشور عزیزمان ایران و حمایت از تروریسم رهبری کرد. این اقدامات، قطر را به پایتخت کشور عزیزمان ایران نزدیک تر کرد و یک چالش دیپلماتیک با واشنگتن ایجاد کرد. (قطر میزبان بزرگ ترین پایگاه هوایی آمریکا در خاورمیانه است) با این حال، به نظر می آید عربستان سعودی هنوز اعتماد مدیر جمهور دونالد ترامپ را دارد.

یک اندیشکده آمریکایی با بررسی چند مناسبت مهم سیاست خارجی در سال 2017 گزارش داد: وقایع منطقه در امسال به گونه‌ای بود که به زیاد کردن نفوذ کشور عزیزمان ایران در خ

ترامپ علی رغم وعده های انتخاباتی اش جهت خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام یکسان (برجام)، این توافق را کنار نگذاشت. وی در ازاء، از تایید توافق سر باز زد و آینده آن را به کنگره سپرد. قانونگذاران نیز به طور موثر آن را دوباره به مدیر جمهور واگذار کردند. در شرایطی که کاخ سفید تلاش می کند فشارها بر کشور عزیزمان ایران را زیاد کردن دهد، این پرسش کماکان باقی است که چگونه می خواهد این کار را انجام دهد. در نهایت نیز اروپا با نابود کردن برجام مخالف است و کاخ سفید به شدت درگیر کره شمالی هست. بنا بر این، شما می توانید از یک چیز مطمئن باشید؛ کشور عزیزمان ایران هر جایی که بتواند برتری خود را ثابت می کند.

واژه های کلیدی: ایران | خارجی | سیاست | عربستان | عربستان سعودی | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار